22 Mayıs 2015 Cuma

İlk Blog ; Ben Kimim, Neden Buradayım ?

Selamlar efendim, 

Buraya yazdığım ilk blog tanıtım amaçlı olsun istedim. Biraz kendimden biraz da içeriğin ne olacağından bahsediyim. 

Ben Tuba, 2007-2011 ebelik mezunuyum. Mesleğimi çok seviyorum,-malesef- her ne kadar ülkemizde yeterli saygıyı görmese de çok kutsal bir meslek bence. Neyse meslek tartışmasına girmek değil amacım sadece herkes sevdiği işi yapabilse ve karşıdan da yeterli saygıyı görebilse keşke.... 
Velhasıl konuyu dağıtmayayım :) 2014 Ağustos ayında evlenmek nasip oldu ve hali hazırda bu blogu yazarken 9ay 19 gunluk evli oluyorum :) Ve 18 haftalık hamileyim, çok şükür. Rabbim isteyen herkese nasip etsin... 

Hayatım böyle ilerlerken gebelikle ilgili birşeyler paylaşmak istedim. Tamam ben bir ebeyim işin teorik, pratik her türlü akademik bilgisini aldım ve mezun oldum ama bizzat kendim bu süreci tecrübe ederken paylaşım yapmak ayrı olur diye düşünüyorum. Keşke öğrendiğim andan ititbaren yazabilseydim ama nasip 18 haftadan itibarenmiş :)  

Hafta hafta hamile günlüğümü yazacağım inşaAllah. Bunun yanında gebelik, doğum ve bebek bakımıyla ilgili yazılar yazmayı da düşünüyorum. Umarım beni bu yolda yalnız bırakmazsınız. Sorularınızı, yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim ve elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. 

Şimdiden çok teşekkürler, kendinize iyi bakın :) 

Tuba 


İnstagram hesabım : https://instagram.com/tubiiik






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya bırakabilirsiniz :)